úterý 12. prosince 2017
Čeština (Česká republika)English (United Kingdom)
logo2
test
Ruzn barvy odkazu

PředchozíNásledující

Kultura - Média - Komunikace 2 (2009)
Zvětšit obrázek
ZLEVNĚNO
Kultura - Média - Komunikace 2 (2009)
Foret, Martin (ed.)
Cena s DPH   249.0 Kč
Cena původní   260.0 Kč

1. vydání, 2009, 388 stran, A5, měkká vazba,
ISSN:1804-0365

Druhý svazek revue přináší opět dva hlavní bloky textů. Úvodní - nazvaný Myšlení komunikace a médií - je věnován nejen úvahám o vztahu žité reality a reality mediální (J. Bystřický) či 'atavistické' podstatě masové komunikace (P. Valček), ale i otázce aktuálnosti stávajícího paradigmatu uvažování o komunikaci a médiích tváří v tvář jejich technologickým proměnám (M. Lapčík). Konvenuje s ním i překladová stať V. Flussera a ukázka z díla T. W. Adorna. Následující blok - Diskurs(ivní analýza) zpravodajství - je rozdělen na dvě části a tematizuje různé možnosti diskursivní analýzy zpravodajských textů i analýz samotných diskursů v nich nesených. Tento blok doplňuje studentská práce věnovaná diskvalifikaci alternativního diskursu ve zpravodajském referování o událostech.
Zpět


Hledání fulltext

Platba kartou

Platební brána GP webpay

gp

umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA, Diners Club a American Express.
Podporuje také platby digitální peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile.

karta

nákupní košík
Váš košík je prázdný

Hledání podle autorů



Přihlášení uživatele



JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval